محل تبلیغات شما

برایهر نوع مخاطبی در فرآیند فروش 4 نوع نیاز وجود دارد که یک فروشنده حرفه ای قبل ازورود به سیکل فروش باید آن ها را شناسایی کرده تا بتواند تاثیر گذاری مناسبی درمشتری داشته و فروش خود را به سرانجام برساند ، در ادامه به بررسی 4 نوع نیازمشتری می پردازیم :

1-    دردی که تسکین پیدا نکرده :مشتری باید دارای یک احساس عدم رضایت باشد و یا در یک زمینه ناراحتی داشته باشد کهاو را اذیت و مانع خوشحالی او می گردد . پس باید دید مشتری دقیقاً چه درد یا مشکلیدارد که محصول یا خدمت شما می تواند ان را از بین ببرد .

2-    مشکل حل نشده  : بعضی وقت ها مشکل برای خود مشتری مشخص است ،اما بعضی وقت ها خودش نیز نمی داند که مشکلی وجود دارد ! اما در هر حال باید مشکلیکه محصول یا خدمت شما به صورت موثر حل می کند را تعریف کنید .

3-    نیاز : مشتری نیازی دارد کههنوز حل نشده است ، او بهبودی در کسب و کار خود می خواهدکه محصول یا خدمت شما میتواند آن را انجام دهد . چه نیازی است که محصول یا خدمت شما می تواند آن رابرآورده کند ؟؟

4-    نرسیدن به هدف : مشتری خوبشخصی است که هدفی دارد که هنوز به آن نرسیده است ، کار شما تعیین این اهداف و یابهبودی است که محصول یا خدمت شما باعث می شود تا مشتری بتواندبا یک روش کم هزینه ودر زمان مناسب به آن برسد .


شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش

برای سرمایه گذاری ، خانه بخریم یا زمین ؟

بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی ؟

مشتری ,خدمت ,محصول ,     ,، ,یک ,خدمت شما ,محصول یا ,یا خدمت ,که محصول ,دارد که

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کسب در آمد در اینترنت kindhullverpa Flora's site نمایندگی پاناسونیک در تهران aresatca وبلاگ کشتی کنگره 60 cipatkodarm tropdepanthe .....