محل تبلیغات شما

امروزهبسیاری از کسب و کارها با توجه به بودجه محدودی که دارند برایشان  خیلی مهم و حیاتی است که بودجه بازاریابی شان راعاقلانه مصرف کنند و کاملا آگاه باشند که برای به دست آوردن چه چیزی هدف گذاری می­کنند.بنابراین بسیار مهم است که بدانید کدامیک برای شما مناسب است، بازاریابی تلفنی یافروش تلفنی؟

واقعیتی است  که هنوز خیلی­ ها تفاوت میان این دو مفهوم را نمی­دانندو از آنجایی که عموم مردم تصور می­کنند این دو یک معنی و مفهوم دارند، این به آنمعنی است که ارزش هایی که هرکدام ایجاد می­کنند را نیز نمی­دانند و خیلی از اوقاتاشتباها به جای یکدیگر استفاده می­شوند.

جدول زیر تفاوت های میانبازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نشان می دهد. با آکاهی از تفاوت های این دو، میتوانید تشخیص دهید که کدامیک از دو فعالیت بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی شما رادر رسیدن به اهداف سازمانتان کمک می­کند :

بازاریابی تلفنی

فروش تلفنی

خدمتی است که در مشتری علاقه ایجاد می­کند، آنها را به سرنخ­ های تجاری(مشتریان بالقوه) تبدیل می­ کند، فرصت­ های فروش ایجاد می­ کند، از مشتری بازخورد می­ گیرد و در نهایت قرار ملاقات تعیین می­ کند.

فعالیتی است که محصولات یا خدمات شما را از طریق تلفن به صورت مستقیم به فروش می­ رساند .

اگر شما در صحبت کردن با مشتریان راجع به محصولات یا خدمات مهارت دارید ولی در برقراری ارتباط اولبه با مشتریان یا ایجاد علاقه در آن­ها دچار مشکل هستید، قطعا به یک متخصص بازاریابی تلفنی احتیاج دارید.

اگر شما در جذب اولیه مشتریان بالقوه مهارت دارید ولی در تبدیل آنها به فروش دچار مشکل هستید، قطعا به یک متخصص فروش تلفنی احتیاج دارید.

بازاریابی تلفنی باعث ایجاد علاقه در مشتریان نسبت به نام تجاری­تان می شود  و اطلاعات را به جای صرف زمان و پول در تبلیغات مستقیما از مشتری دریافت می­کند ، این در حالی است که ارتباط مستقیم با مشتری ممکن است وما موفقیت ­آمیز نباشد.

اگر شما از قبل تمام اطلاعات مربوط به مشتریان خود را دارید، به شخصی پیگیر و با انگیزه احتیاج دارید که مشتریان بلقوه را به فرصت­ های فروش تبدیل کند.

بازاریابی تلفنی اغلب می تواند مشتریانی که در حال حاضر نیاز خاصی به خرید یک محصول یا خدمت ندارند را متقاعد به خرید کند

تیم­های موفق فروش تلفنی اغلب از تیم­ های موفق بازاریابی تلفنی حاصل می­ شوند.

تیم بازاریابی تلفنی اطلاعات ارزشمند و قابل اعتمادتری از مشتریان را به جای خرید اطلاعات فراهم می­ کند.

بهترین سرنخ­های تجاری که توسط تیم بازاریابی تلفنی شتاسایی شده ­اند را به تیم فروش تلفنی خود وصل کنید تا هرچه سریع­تر وارد فروش شوند.

بازاریابان تلفنی با رصد کردن مشتریان فعلی روند رفتار خریدشان یا کسب و کارهای بالقوه را شناسایی می­ کنند.

برای تبدیل سرنخ­های دشوار به فرصت­ های فروش موفق معمولا به تیم حرفه­ ای فروش تلفنی نیاز است.

تیم بازاریابی تلفنی موفق به صورت حرفه ای نام تجاری، محصول یا خدمات را به سرنخ­ های تجاری معرفی می­ کند.

یک تیم فروش تلفنی که به صورت حرفه­ ای آموزش دیده است، می­ تواند نرخ تبدیل سرنخ­ها به فروش را به صورت چشم­گیری افزایش دهد و در عین حال هزینه­ های فروش را کاهش دهد.

بازاریابان تلفنی مجرب به دلیل اینکه مهارت­های انسانی متناسب با این فعالیت را دارند، قرارهای ملاقات موثرتری ایجاد می­ کنند.

با داشتن یک تیم فروش مبتنی بر تلفن هزینه های سفر حذف می­ شود.

بازاریابی تلفنی موثر رضایت مشتری و حتی فراتر از نیاز مشتری را فراهم می کند.

تیم­های موفق فروش تلفنی، تصویری حرفه ای از شرکت برای مشتریان بر جای می­ گذارند.

 

 

شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش

برای سرمایه گذاری ، خانه بخریم یا زمین ؟

بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی ؟

تلفنی ,بازاریابی ,می­ ,های ,مشتریان ,تیم ,بازاریابی تلفنی ,فروش تلفنی ,را به ,است که ,های فروش ,تلفنی احتیاج دارید

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سبزمارکت میز پلاستیکی همراه سیار تحریر کودک بزرگسالان سالمندان لب تاپ مسافرتی 2020 اخبار تکنولوژی و فناوری نوین محتوا Robert's memory Dalia's page دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون آئین نامه راهنمائی و رانندگی و شهری بهمراه فیلم آموزش رانندگی به فارسی highmonseivel قتیل العبرات prophet with light of revelation=LUCIFER2012=روشنا ...پیامبر عشق و آگاهی