مدیر توسعه بازار کیست؟
مدیر توسعه بازار کیست؟ وظایف کلی مدیر توسعه بازار، تحقیقاتبازاریابی و فعالیتهای برندینگ و ترویج و بهرهگیری از ابزارهای پیشرفته بازاریابیاست. زمینهسازی برای جذب مخاطبان (جدید) فروش، بسترسازی برای فعالیتهای فروش، گسترشقلمروی فروش محصولات و خدمات به مشتریان تازه و برقراری روابط و مناسبات حسنه کاریبا مشتریان جدید و قدیمی از جمله اهداف شغلی مدیر توسعه بازار است. وی می باید ازمهارتهای ذیل برخوردار باشد:
- فرصتیابی در بازار و پیگیری فرصتهای تازهی کسب و کاری و برقراری جلسات و ملاقاتهای مستمر کاری
- هموارسازی مسیر برای ارتقای عملکرد فروش
- برنامهریزی بازاریابی
- انتقال تجربیات و روندهای جاری در خصوص توسعهی محصولات جدید به مشتریان بالقوه
- سرکشی در بازار و مطالعه پیرامون مطالب جدید و روندهای تازه در ادبیات علمی بازاریابی
- تحلیل مسائل و گزارش نویسی
- ارائه نتایج و بازخورد به مدیریت
شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش
بازار ,توسعه ,مدیر ,بازاریابی ,جدید ,مشتریان ,مدیر توسعه ,توسعه بازار ,و روندهای ,به مشتریان ,بازار و ,مدیر توسعه بازار
درباره این سایت