محل تبلیغات شما

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن راههای جدید ، هنوز هم به کرات از تلفن برای بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریاستفاده می شود. اگرچه ممکن است این راه برقراری ارتباط خیلی آسان به نظر برسد ولیهمیشه اینطور نیست و باید مراقب برخی از عباراتی که حین صحبت با مشتریان به کار میبریم باشیم. این عبارات ممکن است در ظاهر بی عیب و نقص به-نظر بیایند ولی ممکن استبرداشت های بدی از آنها توسط مشتری صورت بگیرد، در صورتی که شما هیچ منظوری نداشتهاید!
به همین دلیل به ۵ عبارت مخرب که نباید در مکالمه تلفنی خود با مشتریاستفاده کنید اشاره می کنیم:

هیچ کس به اندازه ما ارزان نمی فروشد
ادعایی نکنید که نتوانید از پسآن بر بیایبد! هیچگاه فراموش نکنید که در عصر ارتباطات و اینترنت به سر می بریم ومشتری به راحتی و با یک سرچ ساده می تواند متوجه ادعای غلط شما بشود. پس بهتر استبه جای این کار از ویژگی های محصولات یا خدمات خود و منفعتی که برای مشتریان داردکه باعث سودآوری و رشد کسب و کارشان میشود صحبت کنید.

اگر بخواهم صادقانه بگویم….
فکر نمی کنید که با گفتن اینعبارت مشتری این برداشت را می کند که تا الان داشتید دروغ میگفتید؟؟!! بنابراینهیچ وقت از این عبارت استفاده نکنید چرا که به جای اینکه اعتماد را در مشتری ایجادکنید، باعث سلب اعتماد و به وجود آوردن شک در وی می شوید.

واقعیتش ت شرکت ما این است که
با گفتن این جمله به صورتغیرمسقیم به مشتری این پیام را می دهید که درسته شما کارx را از ما میخواهی، ولی برای ما راحت تر است که کارy را انجام دهیم! و به نوعی این حس را به مشتری میدهید که تو برای ما مهم نیستی!

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کنید!
بر خلاف تصورتان، شما با گفتناین عبارت نه تنها به مشتری کمک نمی کنید، بلکه این حس را القا می کنید که حتیحاضر نیستید برای پاسخ به سوال او وقت بگذارید!
بهتر است این فرض را داشتهباشید که او ممکن است قبل از این تماس به وبسایتتان مراجعه کرده و جواب سوالش راپیدا نکرده است! پس بهتر است به جای اینکه او را در وبسایتتان سردرگم کنید، لینکمربوطه که مستقیما او را به جواب می رساند برایش ایمیل کنید.

اجازه بدید شما را به آقایx وصل کنم
یکی از دلایل نیتی مشتریانهنگام برقرای تماس این است که آن ها را مدام به افراد مختلف شرکتتان وصل کنید ومجبور شوند هر دفعه سوالشان را برای فرد جدید مطرح کنند و باز هم جوابی نگیرند!برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که فرد پاسخ دهنده را به نحوی آموزش دهید کهبتواند پاسخگوی ۹۰% سوالات مشتریان شود و برای آن ۱۰% بقیه، به جای وصل کردن به فردی دیگر، اطلاعات مربوطبه مشتریان را یادداشت کند تا بعدا در اسرع وقت با آن ها برای پاسخ گویی بهسوالشان تماس حاصل کند.
از نظر شما چه جملات یا عباراتدیگری در مکالمات فروش روزمره به کار می رود که اثر مخرب بر مشتری دارد؟

شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش

برای سرمایه گذاری ، خانه بخریم یا زمین ؟

بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی ؟

مشتری ,مشتریان ,عبارت ,ممکن ,جای ,کار ,را به ,به جای ,ممکن است ,بهتر است ,است که

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

girls-x-x صوفیا تَرَنُّمِ وِصالِ مَعبُود وَحدتِ وُجوُد اَشهَدَ یُشَهِّدُ مَشهُود kabcchanfiola وبلاگ جهان بانه تولیدی کیف گوهری lluxawbalri Eshghabad prophnaposlei تخته سیاه