محل تبلیغات شما

مدیر توسعه بازار کیست؟ 

مدیر توسعه بازار کیست؟ وظایف کلی مدیر توسعه بازار، تحقیقاتبازاریابی و فعالیت‌های برندینگ و ترویج و بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته بازاریابیاست. زمینه‌سازی برای جذب مخاطبان (جدید) فروش، بسترسازی برای فعالیت‌های فروش، گسترشقلمروی فروش محصولات و خدمات به مشتریان تازه و برقراری روابط و مناسبات حسنه کاریبا مشتریان جدید و قدیمی از جمله اهداف شغلی مدیر توسعه بازار است. وی می باید ازمهارتهای ذیل برخوردار باشد:

  • فرصت‌یابی در بازار و پیگیری فرصت‌های تازه‌ی کسب و کاری و برقراری جلسات و ملاقات‌های مستمر کاری
  • هموارسازی مسیر برای ارتقای عملکرد فروش
  • برنامه‌ریزی بازاریابی
  • انتقال تجربیات و روندهای جاری در خصوص توسعه‌ی محصولات جدید به مشتریان بالقوه
  • سرکشی در بازار و مطالعه پیرامون مطالب جدید و روندهای تازه در ادبیات علمی بازاریابی
  • تحلیل مسائل و گزارش‌ نویسی
  • ارائه نتایج و بازخورد به مدیریت

شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش

برای سرمایه گذاری ، خانه بخریم یا زمین ؟

بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی ؟

بازار ,توسعه ,مدیر ,بازاریابی ,جدید ,مشتریان ,مدیر توسعه ,توسعه بازار ,و روندهای ,به مشتریان ,بازار و ,مدیر توسعه بازار

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

lessmesotank اطلاعات گردشگری چشمان تب دار من تجزیه و تحلیل بازار سرمایه = مدیریت سرمایه bravgalitu اورژانس کامپیوتر تهران 09391264503 Superior Technology اکسس پوینت Jamie's page پایان نامه و پروژه های دانشجویی