حفظ ارتباط هفتگی
کاری کنید که مشتریان هر هفته بهیاد شما باشند. این موضوع باعث میشود کسبوکار شما بسیار فعال و در حال رشد بهنظربرسد و وفاداری مشتریان افزایش یابد.
تشویق به خرید مجدد
به مشتریان دلیلی برای بازگشتمجدد بدهید؛ برای مثال، از آنجا که کفش کودکان بهسرعت برایشان تنگ میشود، صاحبفروشگاه کفش بچگانه میتواند کارتی ارائه کند که پنجمین خرید کفش برای هر کودک نصفقیمت ارائه میشود
جلب اعتماد مشتری
اگر گفتهاید محصولی چهارشنبه بهدستفرد میرسد، مطمئن شوید که این قول چهارشنبه یا زودتر تحقق مییابد. قابل اعتمادباشید. اگر اشکالی پیش آمد، بهسرعت به مشتریان اطلاع دهید و غرامت آن رابپردازید.
خدمات مشتریان
خریداران همیشه دوست دارند مورداحترام واقع شوند و خدمات خوبی دریافت کنند. تلاش بیشتری انجام داده و نیازهایمشتریان را برآورده کنید. به کارمندان آموزش دهید تا آنها نیز همین کار را انجامدهند.
شناخت محصول
شما باید متخصصترین فرد دربارهمحصولات خود باشید. باید بتوانید هر سوالی درباره محصول را پاسخ بدهید. حتی شایدبهتر باشد در سایت و رسانههای اجتماعی به معرفی و آموزش استفاده از محصولبپردازید
وفاداری کارکنان
وفاداری از ردههای بالا به ردههایپایین منتقل میشود. اگر نسبت به کارمندان خود وفادار باشید، آنها احساس مثبتینسبت به کارشان دارند و این وفاداری را به مشتریان منتقل خواهند کرد.
آموزش کارمندان
به کارمندان خود آموزش دهید تاتعامل مناسبی با مشتریان داشته باشند. به آنها اختیار دهید تا تصمیماتی اتخاذکنند که به نفع مشتریان است
اهمیت دادن به نام مشتری
اسامی مشتریان دائمیخود رابدانید و با آنها تعامل برقرار کنید. شیرینترین کلمه برای مشتری نام خود است!
انعطافپذیری کافی
نهایت تلاش خود را انجام دهید تامشکلات مشتریان را حل کرده و به شکایات آنها رسیدگی کنید. همیشه راهحل قابلقبولی داشته باشید، حتی اگر هزینه داشته باشد
شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش
مشتریان ,دهید ,آنها ,آموزش ,کارمندان ,کفش ,دهید تا ,به کارمندان ,آموزش دهید ,نسبت به ,وفاداری مشتریان
درباره این سایت