محل تبلیغات شما
  • رکود اقتصادی - مدیریت اجرایی
  • چرخه‌های اقتصادی به گونه‌ای تغییر می‌کنند که همیشه و در همه جای دنیا، بحران‌ها و رکودهای اقتصادی به وجود می‌آیند. در ادامه، می‌خواهیم رهنمودهایی را با هم مرور کنیم که شرکت‌های بزرگ از آنها برای عبور از بحران‌ها و رکود اقتصادی کمک می‌گیرند
  • مزایای سرمایه‌گذاری را مدنظر قرار دهید
  •  آیا انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید، در دوران رکود اقتصادی، به‌صرفه است؟
  • بررسی آماری 40 سال اخیر در دنیا، نشان می‌دهد شرکت‌هایی که در دوران رکود اقتصادی، سرمایه‌گذاری‌های‌شان را ادامه می‌دهند، در مقایسه با شرکت‌هایی که دست از سرمایه‌گذاری می‌کشند، موفق‌تر هستند و آینده بهتری دارند
  • میزان سرمایه‌گذاری اصلا مهم نیست، ادامه دادن سرمایه‌گذاری و نادیده نگرفتن فرصت‌های بازار است که اهمیت دارد
  • بهتر است سرمایه‌گذاری‌هایتان را در راستای معرفی محصولات و خدمات جدید متناسب با شرایط رکود اقتصادی و پر کردن خلاهای ناشی از کنار رفتن رقبا از بازار، انجام بدهید
  •  به مشتریان‌تان نزدیک‌تر شوید
  •  در دوران رکود اقتصادی، خواسته‌ها و نیازهای مشتریان تغییر می‌کند
  • بنابراین، در دوران رکود اقتصادی، باید بیش از گذشته به مشتریان‌تان، به خصوص مشتریان اصلی و سودآورتان، نزدیک بشوید و خواسته‌ها و نیازهای جدیدشان را شناسایی کنید
  •  خاطرتان باشد، خواسته‌ها و نیازهای جدید مشتریان را به دو دسته خواسته‌ها و نیازهای جدید موقت و خواسته‌ها و نیازها جدید دائمی تقسیم کنید
  • حتما برای خواسته‌ها و نیازهای جدید دائمی، محصولات و خدمات متناسبی را طراحی و عرضه کنید
  •  در نحوه تخصیص بودجه‌تان بازبینی کنید
  •  در دوران رکود اقتصادی، بودجه بخش‌های مختلف شرکت، از جمله بودجه بازاریابی، به شدت کاهش می‌یابد
  • پس زمان مناسبی است تا اثربخشی برنامه‌ها و کمپین‌های بازاریابی که قبلا اجرا می‌کردید را ارزیابی کنید و بودجه‌تان را فقط به آنهایی اختصاص بدهید که واقعا اثرگذارند
  •  جذاب‌ترین ارزش پیشنهادی را ارائه کنید
  •  یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ممکن در دوران رکود اقتصادی، تمرکز بیش از حد بر کاهش قیمت‌ها و ارائه تخفیف‌های مختلف است
  •  به جای این کار، باید ارزش محصول یا خدمت‌شان را افزایش دهید و منافع مختلف آن برای مشتریان هدف را به خوبی توضیح بدهید
  •   سبد محصولات و برندهای‌تان را بهینه کنید
  •   در دوران رکود به این سوالات اساسی باید دقیق‌تر پاسخ بدهید: آیا محصولات و برندهای‌مان به خوبی از رقبا متمایز هستند؟»، آیا محصولات و برندهای‌مان به خوبی در بازار موضع‌یابی شده‌اند؟» و آیا محصولات و برندهای‌مان بر اساس نیازهای واقعی مشتریان طراحی شده‌اند؟»
  •  دوران رکود اقتصادی، بهترین زمان برای کنار گذاشتن محصولات و برندهایی است که نمی‌توانید پاسخ روشنی به سه سوال فوق بدهید
  •   تنها با حذف محصولات و برندهای ضعیف‌تان است که می‌توانید روی محصولات و برندهای قوی‌تان تمرکز کنید و آنها را به سلامت از دوران رکود اقتصادی عبور بدهید

شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش

برای سرمایه گذاری ، خانه بخریم یا زمین ؟

بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی ؟

رکود ,دوران ,محصولات ,اقتصادی، ,نیازهای ,خواسته‌ها ,دوران رکود ,محصولات و ,رکود اقتصادی، ,خواسته‌ها و ,و نیازهای

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

nielithacu inogconrei معبود من! زمزمه نام تو امواج خروشان اضطراب را از ساحل طوفان زده قلبم محو می کند. اینجا همه چی درهمه Clarence's style عکس نوشته های جدید و شعر های عاشقانه و غمگین تجارت واردات صادرات | تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ثبت برند - مشاوره ثبت شرکت خرید دزدگیر جادویی پشت درب و پنجره پادری سنسور دار 2020 وبلاگ حسین زین الدینی میمند